Issues with your account? Bug us in the Discord!

Päivää Kaikki!

Päivää!:D

(Tällä testataan teidän aktiivisuutta)

PS.Freeze ei varmaan ole täällä ja voisimme siis käyttää "laittomia" sanoja ja PALJON!!siistiä...:cool:
«1

Comments

  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    Re: Päivää Kaikki!

    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Päivää!:D

    (Tällä testataan teidän aktiivisuutta)

    PS.Freeze ei varmaan ole täällä ja voisimme siis käyttää "laittomia" sanoja ja PALJON!!siistiä...:cool: [/B][/QUOTE]

    Kuole huora! :mad: :D
  • Re: Re: Päivää Kaikki!

    [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]Kuole huora! :mad: :D [/B][/QUOTE]

    Vittu!Pitää sanoa päivää!!!Perkele!!:D
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    Re: Re: Re: Päivää Kaikki!

    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Vittu!Pitää sanoa päivää!!!Perkele!!:D [/B][/QUOTE]

    Ei missään lukenu tota saatana. Ei helvetti. :)
  • Re: Re: Re: Re: Päivää Kaikki!

    [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]Ei missään lukenu tota saatana. Ei helvetti. :) [/B][/QUOTE]

    No onhan se nyt saatanan!!Luulis että olis tullu jo edellisessä selväksi että sano ensin päivää ja sitten vasta jotakin muuta paskaa!!!!Ihanaa olla suomalainen, saa kiroilla, juoda, polttaa ja sikailla paljon!:D
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    Joo. Ja on mahdotonta saada tätä vitun ruumista mihinkään saatanan kuntoon kun on niin helvetin paskat geenit että perkele.
  • [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]Joo. Ja on mahdotonta saada tätä vitun ruumista mihinkään saatanan kuntoon kun on niin helvetin paskat geenit että perkele. [/B][/QUOTE]

    Sullako paskat geenit?Vittu. näkisitpä joskus minut ja vittu jos kuulisit kun yskin...no se taas kyllä johtuu ketjupolttamisesta...sain ysillä diplomin Vuoden Ketjupottaja. Se oli elämäni mahtavin päivä!
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Sullako paskat geenit?Vittu. näkisitpä joskus minut ja vittu jos kuulisit kun yskin...no se taas kyllä johtuu ketjupolttamisesta...sain ysillä diplomin Vuoden Ketjupottaja. Se oli elämäni mahtavin päivä! [/B][/QUOTE]

    Pff. Sulla mitään valittamista oo mulkku. Pitäis itekin alottaa polttaminen, en oo varmaan melkein pariin kuukauteen yhtään polttanu.

    Känneistäkin on ainakin puoltoista. Vittu kun ei viitti yksistään mennä ryyppäämään.
  • [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]Pff. Sulla mitään valittamista oo mulkku. Pitäis itekin alottaa polttaminen, en oo varmaan melkein pariin kuukauteen yhtään polttanu.

    Känneistäkin on ainakin puoltoista. Vittu kun ei viitti yksistään mennä ryyppäämään. [/B][/QUOTE]

    No tässä on kuva meikästä...

    Minä taas harrastan juomista yksinään. Tulee tehtyä liikaa ääliömäisiä temppuja kun on seuraa ja sitten saa kuulla sitä ihanaa vittuilua seuraavat 10 vuotta
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]No tässä on kuva meikästä...

    Minä taas harrastan juomista yksinään. Tulee tehtyä liikaa ääliömäisiä temppuja kun on seuraa ja sitten saa kuulla sitä ihanaa vittuilua seuraavat 10 vuotta [/B][/QUOTE]

    Vittu sä tossa kuvassa oot.

    Eikä se oo hauskaa yksin juoda. Ne ääliömäiset temputhan on just minkä vuoks juodaan vittu. :o
  • [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]Vittu sä tossa kuvassa oot.

    Eikä se oo hauskaa yksin juoda. Ne ääliömäiset temputhan on just minkä vuoks juodaan vittu. :o [/B][/QUOTE]

    Se on melkein meikä...:D

    No, muistathan varmaan kun kerroin sen jutun jossa se yks akka kuivas multa "sen"...mulle vittuillan vieläkin siitä ja kaikista parasta on vielä se että tämä henkilö sattuu olemaan anteliaamman puoleinen joten saan siis kuulla PALJON vittuilua yhesta asiasta joka tapahtui yli puoli vuotta sitten!sitä paitsi, jauhan älyttömästi paskaa kännissä...
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Se on melkein meikä...:D

    No, muistathan varmaan kun kerroin sen jutun jossa se yks akka kuivas multa "sen"...mulle vittuillan vieläkin siitä ja kaikista parasta on vielä se että tämä henkilö sattuu olemaan anteliaamman puoleinen joten saan siis kuulla PALJON vittuilua yhesta asiasta joka tapahtui yli puoli vuotta sitten!sitä paitsi, jauhan älyttömästi paskaa kännissä... [/B][/QUOTE]

    Viimeks kun olin kännissä... umm.. parempi jättää se sikseen. Anyway. Tässä on mun kuva.
  • oi kuinka kaunis oletkaan....:eek: :eek: :eek: saattaapi jopa olla että minunkin oikea kuva täällä joskus näkyy...eipä vaan valokuvana vaan piirroksena...ajattelin vaan kertoa ajoissa että osoisit valmistautua järkytykseen...näytän kuulema narkkarilta...sinänsä ihan siistiä etenkin kun en ole ehtinyt edes koskea huumeisiin...
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    Ei se mun kuva ollu. ;)

    Vaan yhden haisevan paskiaisen. :p

    Tässä on mun kuva. Tai siis, se miltä haluaisin näyttää.
  • Näytät varmaan enemmän tältä...
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Näytät varmaan enemmän tältä... [/B][/QUOTE]

    Ja vitut. :mad: :robot: :D
  • Sain oikean kuvan susta!
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Sain oikean kuvan susta! [/B][/QUOTE]

    Lähellä, muttei ihan. :p
  • [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]Lähellä, muttei ihan. :p [/B][/QUOTE]

    Sinä olet varmasti huonoin valehtelija jonka olen tähän mennessä tavannut:p
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Sinä olet varmasti huonoin valehtelija jonka olen tähän mennessä tavannut:p [/B][/QUOTE]

    Luulit siltikin että se yks kuva oli musta. ;)
  • [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]Luulit siltikin että se yks kuva oli musta. ;) [/B][/QUOTE]

    Enkä luullu. Kusetin vaan sua:p :cool:
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Enkä luullu. Kusetin vaan sua:p :cool: [/B][/QUOTE]

    Ihan mitä sanot. ;) :cool:
  • :eek:
  • [QUOTE][i]Originally posted by spessu [/i]
    [B]:eek: [/B][/QUOTE]

    Ainoa asia jonka voin sanoa puolustukseksi on se etten ole nukkunut tällä viikolla paljoa paskan vertaa ja join eilen joten olen "palautumis" tilassa...eli sekasin:D
  • "Teekkari haalarit, fysioterapia verkkarit. Melkein pyrin teatterikouluun, nuorempana urheilin. Lopetan juomisen, hankin kuntosali kortin. Kasvisrasva jäätelö, sunnuntai kävelyt, laiha kahvi...

    Ylihuominen on huomenna tuskin maltan odottaa...Ylihuominen on huomenna ikuista krapulaa..."
  • En tiiä sitten ketkä kaikki näki sen olenko idiootti kyselyn mutta sen en ollu minä tällä kertaa vaikka siinä minun nimi olikin...eipä näköjään uskalla enään jättää ns. kavereita kämpille jos itse lähtee jonnekin...
  • Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. [color=navy]Hankkikaa parempaa luettavaa.[/color]
  • [QUOTE][i]Originally posted by Eclecticonaut [/i]
    [B]Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. [color=navy]Hankkikaa parempaa luettavaa.[/color] [/B][/QUOTE]

    Ei oo varaa tilata Aku Ankkaa...:(
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Ei oo varaa tilata Aku Ankkaa...:( [/B][/QUOTE]

    *osoittaa sormella ja nauraa* HAA HAA! :D
  • [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]*osoittaa sormella ja nauraa* HAA HAA! :D [/B][/QUOTE]

    Turpa kiinni vitun lesbo!:mad:
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
    [B]Turpa kiinni vitun lesbo!:mad: [/B][/QUOTE]

    Ahma (Wolverine) on suomen suurin näätäeläin.

    Ja oon kyllä ihan hetero, kultipuppeli. ;)
Sign In or Register to comment.