Issues with your account? Bug us in the Discord!

Rotflol

E.TE.T Quote-o-matic
[URL]http://www.jounipaakkinen.fi/laakari.html[/URL]
:D :D :D

Comments

  • Data CrystalData Crystal Pencil Artist
    LOL! :D

    "Saanut kaksivuotiaaksi asti rintaa, sitten munaa"

    Ei hyvää päivää.
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Joo! on nähnyt toi paikka, hemmitin hyvä! :D
  • täälläkin vielä elämää :)
  • E.TE.T Quote-o-matic
    [QUOTE][i]Originally posted by Jokkari [/i]
    [B]täälläkin vielä elämää :) [/B][/QUOTE]
    Ei tosin yhtään liian paljoa.

    Taitaa olla B5ItF-Finlandin aikainen porukka pitkälti horroksessa kun täällä tuntuu olevan näin vähän meitä Suomen edustajia.
  • [QUOTE][i]Originally posted by E.T [/i]
    [B]Ei tosin yhtään liian paljoa.

    Taitaa olla B5ItF-Finlandin aikainen porukka pitkälti horroksessa kun täällä tuntuu olevan näin vähän meitä Suomen edustajia. [/B][/QUOTE]
    Odottelevat varmaankin, josko vielä tulisi kunnon B5-peli tai Crusadelle jatkoa...

    Ylihuomenna mun pitäis saada kolme ekaa kautta Raumstation Babylon Fünfia DVD:llä Saksasta...
  • [QUOTE][i]Originally posted by Eclecticonaut [/i]
    [B]Ylihuomenna mun pitäis saada kolme ekaa kautta Raumstation Babylon Fünfia DVD:llä Saksasta... [/B][/QUOTE]

    Uskalsit sitten tilata kolmos kauden, vaikka lähes kaikissa bokseissa on ollut viallinen levy. :o
  • [QUOTE][i]Originally posted by E.T [/i]
    [B]Ei tosin yhtään liian paljoa.

    Taitaa olla B5ItF-Finlandin aikainen porukka pitkälti horroksessa kun täällä tuntuu olevan näin vähän meitä Suomen edustajia. [/B][/QUOTE]
    pffft, meillä on vain päällä pienimuotoinen jääkausi :D
  • E.TE.T Quote-o-matic
    [QUOTE][i]Originally posted by Mr Shadow [/i]
    [B]pffft, meillä on vain päällä pienimuotoinen jääkausi :D [/B][/QUOTE]
    Ai, no ilmankos tuolla ulkona tupruttaa tuota lunta aika pahasti! ;)
  • [QUOTE][i]Originally posted by Eclecticonaut [/i]
    [B]Odottelevat varmaankin, josko vielä tulisi kunnon B5-peli tai Crusadelle jatkoa...
    [/B][/QUOTE]

    Itse olen henk.koht. huomannut, etten odota Babylonilta enään yhtään mitään.
    Ostan kyllä kaikki DVD:t, mutta itse tarina ei enää voi vähempää kiinnostaa. Mikään ei ole enää uutta, tämän takia Babylon 5 on jäämässä toiselle sijalle (tai on itseasiassa jo jäänyt), minun Scifi rankingisssa.
    huomasin tämän katsoessani B5:sta, seuraavan jakson olisi pitänyt olla Severed Dreams, lempijaksoni, mutta jätin kyseisen jakson katsomatta ja vaihdoin sarjan Farscapeen.

    Toki se SD tuli viikko myöhemmin katsottua, mutta fiilis laski heti Farscapen jälkeen tuhannesta nollaan.
    kun on Babylonin parissa aikansa elänyt, kaippa siihenkin kyllästyy.
    Ja liikuskelen itsekkin nykyään lähinnä muilla keskustelualueilla, tällä paikalla ei ole minulle enää mitään tarjottavaa.

    Ehkäpä menetän joskus muistini, ja joudun uudestaan koukkuun Babyloniin. Mutta Babylon on minulle tällä hetkellä pakkopullaa, Farscape on muuttunut elämäni päätarkoitukseksi.

    Heh... En olisi kyllä ikinä uskonut kirjoittavani tätä. :rolleyes:
  • [QUOTE][i]Originally posted by sinclair [/i]
    [B]Itse olen henk.koht. huomannut, etten odota Babylonilta enään yhtään mitään.[/B][/QUOTE]

    Greater than the death of flesh is the death of hope, the death of dreams. Against this peril we can never surrender. :vorlon: ;)

    Zocalosta:
    [quote]I was again at the convention today, I I learned a LOT of upcoming things in the industry that I will now pass on to all of you.

    Babylon 5 and Crusade
    We all know WB is VERY happy with the Babylon 5 DVD sales. They were expecting at best 100,000 units to be sold. The current figures are at 450,000, and not all seasons have been released. They are now underway putting the remaining movies and Crusade to DVD. However there is something interesting that I found out. It appears that someone high up in WB had the master effect films destroyed. So many of the shots we see is NOT from the master film but from the back ups that were kept by the studio.

    Now Enterprise (and Star Trek in general) is hurting real bad. Enterprise ratings are some of the lowest in history. They are up a little with the current season. However WB sees this as an opportunity to gain market share with Babylon 5. Both things jms is working on is STILL in the works.[/quote]

    BTW Farscape sarjakin on lähes kuopattu, pitäisi vielä tulla 4-6 jakson mini kausi homman lopetukseksi.
  • [QUOTE][i]Originally posted by PunyMan [/i]
    [B]
    BTW Farscape sarjakin on lähes kuopattu, pitäisi vielä tulla 4-6 jakson mini kausi homman lopetukseksi. [/B][/QUOTE]

    Olen tietoinen asiasta.. [b]Tuskin. [/b]
    Tiedän kyllä varsin hyvin asiat Farscape rintamalta, missä ollaan tällä hetkellä menossa ja minne ehkä päädytään.

    Mutta kuoppaamisesta en sano vielä mitään. Ja turha on puhua mistään minisarjan mahdollisista aiheista, tai mistään mikä siihen liittyy. Ainoa mikä on jo varmaa (tosin ei virallista) on se, että minisarja on tulossa.

    Mutta ne huhut joita heikot ihmiset levittelee sarjan mahdollisesta osuudesta Farscapen jatkoksi tai jopa sen sisällöstä, niitä ei todellakaan kannata uskoa.

    On se vaan kumma :/
    Joku kertoo puolitotuuden ja värittää sitä hieman, äkkiä kaikki onkin jo vääristynyttä ja totuus on hukassa.
  • E.TE.T Quote-o-matic
    [QUOTE][i]Originally posted by sinclair [/i]
    [B]On se vaan kumma :/
    Joku kertoo puolitotuuden ja värittää sitä hieman, äkkiä kaikki onkin jo vääristynyttä ja totuus on hukassa. [/B][/QUOTE]
    Always plant a lie inside a truth, it makes it easier to swallow.
    Eikö vain? :D
  • [QUOTE][i]Originally posted by PunyMan [/i]
    [B]Uskalsit sitten tilata kolmos kauden, vaikka lähes kaikissa bokseissa on ollut viallinen levy. :o [/B][/QUOTE] Mikäs levy se olikaan viallinen? Minullakin oli levyt 3 ja 5 irti, mutta onneksi vain vitoslevy oli minimaalisesti naarmuuntunut eikä jaksoja katsoessa tullut vastaan kuin yksi ainut millisekunnin äänivirhe.

    Sen takia en kyllä ala lähettelemään näinkin hyvin säilynyttä levysarjaa takaisin.
  • [QUOTE][i]Originally posted by Eclecticonaut [/i]
    [B]Mikäs levy se olikaan viallinen? Minullakin oli levyt 3 ja 5 irti, mutta onneksi vain vitoslevy oli minimaalisesti naarmuuntunut eikä jaksoja katsoessa tullut vastaan kuin yksi ainut millisekunnin äänivirhe.

    Sen takia en kyllä ala lähettelemään näinkin hyvin säilynyttä levysarjaa takaisin. [/B][/QUOTE]

    Viallisuudella tarkoitin juuri tuota naarmuntumista.

    Hyvä, että tuli noin hyvässä kunnossa sinulle [img]http://forums.firstones.com/images/oldicons/icon14.gif[/img]
  • [QUOTE][i]Originally posted by PunyMan [/i]
    [B]Hyvä, että tuli noin hyvässä kunnossa sinulle [img]http://forums.firstones.com/images/oldicons/icon14.gif[/img] [/B][/QUOTE] Samaa mieltä olen, vitutuskäyrä olisi noussut ikävästi mikäli olisi pitänyt alkaa väsäämään reklamaatiokirjelmää Lakiasiaintoimisto Murphy & Murphyn avustuksella.
  • Data CrystalData Crystal Pencil Artist
    Kaksi kipaletta takaisin lähettäneenä voin sanoa että kävi äijällä aika muikea tuuri. Itse sain juuri ekasta takaisinpostituksesta postikulut takaisin, seuraavassa ja itse kauden takaisinmaksussa kestänee vielä viikko- pari. Ja sen seuraavan erän paree olla priimaa kaikinpuolin tai... grr... :)
  • Niin paljon on tullut luettua noita vikailmoituksia ettei ole uskaltanut tilata.

    Mutta sitten taas, että vaikka mistä ne ostaisi niin loppujen lopuksi ne ovat kumminkin tehneet matkaa aikansa, niin varmasti on levyt irti... Vaikeaa.
  • E.TE.T Quote-o-matic
    Kuten tuonne toisaalle laitoin niin tuo kotelo /kiinnitysmekanismi on tämän firman tuote:
    [URL]http://www.nexpak.com/[/URL]

    Joten sinnekin varmaan kannattaisi lähettää hieman "rakentavaa" kritiikkiä täysin kelvottoman tuotteen (tai siis patentoidun levyjen naarmutuskotelon) tekemisen takia.
  • [QUOTE][i]Originally posted by E.T [/i]
    [B]Kuten tuonne toisaalle laitoin niin tuo kotelo /kiinnitysmekanismi on tämän firman tuote:
    [URL]http://www.nexpak.com/[/URL]

    Joten sinnekin varmaan kannattaisi lähettää hieman "rakentavaa" kritiikkiä täysin kelvottoman tuotteen (tai siis patentoidun levyjen naarmutuskotelon) tekemisen takia. [/B][/QUOTE]
    Minkähän ihmeen takia tuo kiinnitysmekanismi piti muuttaa, kun kahden ekan kauden pakkauksista levyt saa irti helposti, mutta uusista vain väellä ja voimalla?

    P.S. satanen täynnä, toinen mokoma matkaa rajavartijaksi.
  • E.TE.T Quote-o-matic
    [QUOTE][i]Originally posted by Eclecticonaut [/i]
    [B]Minkähän ihmeen takia tuo kiinnitysmekanismi piti muuttaa, kun kahden ekan kauden pakkauksista levyt saa irti helposti, [/B][/QUOTE]
    No eipä noidenkaan kiinnitys mikään hyvä ole. (korkeintaan ala-arvoinen)

    [QUOTE][B]mutta uusista vain väellä ja voimalla?[/B][/QUOTE]
    Ei siihen montaa kertaa tarvitsekaan voimaa käyttää!
    Muutamien irroituskertojen jälkeen tarvitsee vain raottaa ja kallistaa koteloa niin saat levyt irti.
    Eli tämän arvosana on HYLÄTTY!!
    (Tahtoo jonkun pään pölkylle ja vähän äkkiä :angryv: )
Sign In or Register to comment.